sobota, 16 kwietnia 2016

OOTD & MOTIVATION


Witam, Witam :)
Dziś mały OOTD, czyli już prawie wiosenny strój dnia!
Wiosna zbliża się wielkimi krokami z czego się bardzo cieszę.
Spodnie, bluzeczka i torba pochodzą z Bershki. Muszę przyznać, że
bardzo lubię ten sklep. Jednak u mnie w UK nigdzie go nie ma - najbliżej
w Londynie, gdzie jestem raz lub dwa razy w roku. Buty Reserved i do tego
mój ulubiony, cieplutki oversizowy sweter z Primarka. :)










Siłownia stała się moją codziennością. Nie muszę się wielce zmuszać, żeby
wyjść z domu i zrobić trening tak jak kiedyś. To jest nawyk. Jak się zacznie, ogarnie
wszystkie maszyny i złapie ten rytm, to jest już z górki. :)

Pierwsze efekty w lustrze, nieważne jak bardzo małe dają mi wielką motywacje.
Dlaczego warto ćwiczyć? Pomyśl jak się poczujesz po zrobionym treningu.
Na pewno będziesz czuć zmęczenie, ale też dumę, że się zmobilizowałaś.
Nie wspomnę już o napływie energii i dobrego humoru. No i oczywiście
świadomość, że każdy trening przybliża Cię do lepszej wersji siebie,
większej pewności siebie i akceptacji. Wtedy otoczenie tak samo zaczyna
nas lepiej odbierać, podobamy się sobie i innym. Później jest to już
normalna kolej rzeczy i nie wyobrażamy sobie dłużej niż jednego dnia bez ćwiczeń. :)








No to lecimy dalej! :)
Buziaki xx

21 komentarzy:

  1. Ostatnio miałam tę białą bluzeczkę w ręku ;) Nie przepadam jakoś baardzo za Bershką, bo nie zawsze mają dobrą jakość, ale też nie omijam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzunio ładny :) 4głowy też ładnie widać, ale z nogami bym nie przesadzała. Mi jest najłatwiej ćwiczyć właśnie na nogi, ale jak dla mnie nie wygląda to u nas dziewczyn korzystnie :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow też bym chciała mieć takie samozaparcie co do ćwiczeń ! :D
    Stylizacja super,szczegolnie spodnie i bluzeczka :)
    Może wzajemna obserwacja?
    www.lady-angelique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja. :))

    oj tak, siłownia uzależnia, najlepszy moment, kiedy przestajesz się zmuszać i cały dzień czekasz na trening. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetną sylwetkę Kochana! :) stylizacja również bardzo ładna ;) I dziara od razu przykuwa uwagę :D
    Buziaki!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy, motywujący wpis, a bynajmniej tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super figura, świetny post ! :)
    Obserwujemy ??
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Khaki rządzi ;D! Kupiłam ostatnio spodnie w tym kolorze i na prawdę co dzień mogłabym je nosić;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, nadaje się na codzienne wyjścia :)
    Gratuluję motywacji, siły i chęci! Piękna figura :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet minimalna zmiana daje motywacje
    super look

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzka! Gratuluję postępów, oby było ich coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna torebka!
    Ja ćwiczę od 8. lat i również nie wyobrażam sobie dnia bez treningu. Dzień regeneracji jest dla mnie bardzo ciężki.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba przyznać, że Bershka ma ostatnio wiele fajnych bluzeczek, też lubię tam zaglądać :) a co do siłowni, też chodzę ale takiego pięknego brzuszka nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look!:) i piękny brzuch:)<3

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę, że trening to już nawyk. Ja sama staram się zabrać ale ciężko mi to wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka figura! :) Też muszę się zmobilizować na siłownię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziaaaraaaa <3 dajesz rade, tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tej stylizacji! Wyglądasz wręcz idealnie!

    OdpowiedzUsuń